AppleGirl

2012-02-22
09:43:40

random
Ok, så jag vaknade för ca en tiimme sedan men en massa random tankar i mitt huvud, så de bästa sätteet att bli av med dom e att skriva ner dom så fårväl göra de då.
Ska träffa bästa Johanna i stan om en stund så kanske inte allatankar just nu.
1. VF ska min granne renovera från kl 08, jag jobbar ju kväll så är inte i säng för än ca 03, tack vare BB, men sedan ta en paus vid 10:30, och börja igen kl 14? tycker han inte om mig heller? funderar på att sova på soffan inatt bara för att slippa höra borren rakt ovanför mitt huvud kl 8 på morgonen. Man kan ju inte klaga eller han har ju rätt enligt HSB att göra renovationer Mån-Lör mellan kl 8-20.
Mer random tankar senare måste in i duchen och sedan in till stan o träffa johanna.
BTW ni som bor i GBG, snacka om dimma!!!!, så kör försiktigt.
Kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: