AppleGirl

2012-02-21
10:02:46

BB dilemma
Ok så jag brukar inte gilla BB, men "Jag vill bara knulla"-tjejen Hanna, är sååååå värtatt titta på.
Hon är as rolig. Har aldrig sett på maken, har innen på hennes blogg och kolla runt, och börjar undra om hon är fejk, finns det verkligen människor som beter sig på detta sättet, och efter h sett henne på BB nu så tror jag inte på det, hon pratar halvnormal svenska tills hon hamnar i bikten, då e "fjortis" svenskan framme.
Och jag är ingen pryd men allt detta knull snack, en gång i tiden så pratade man ite öppet om sitt sexliv, kan vi SNÄLLA gå tillbaka till det, hon får knulla vem och hur många hon vill, men VF känna detta behov av att dela med sig till resten av världen.
till mitt tid dillemma, Jag jobbar kväll, är inte hemma för än kl 01, och BB börjar kl 02 slutar kl 03, då e jag i säng kl 03.30. min väckar klocka ringer kl 08:40.
på morgonen så går reprisen kl 06:55
inte mycket sömn så länge"Jag vill bara knulla"-tjejen Hanna är med.
nu e det kaffe dax
Kommentar:
#1: IIRMA'

sv; haha ja precis ;)



Var gärna med och tävla om att vinna valfri ring hos mig, klicka dig in på bloggen!

2012-02-21 @ 14:17:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: